субота, 14. јун 2008.

Samoubicu sa Brankovog mosta spasla hrabra manekenka

Vest da je lepa i mlada devojka, manekenka i nekadašnja mis Srbije i Crne Gore sprečila samoubicu u nameri da skoči sa Brankovog mosta, objavila je većina štampanih i elektronskih medija. Fotografije junakinje dana u lepršavoj letnjoj haljini, koja na mostu pregovara sa muškarcem koji je rešio da se ubije nakon bračne svađe, osvanule su na prvim stranama većine dnevnih novina.

S obzirom da pretnja skokom sa beogradskih mostova ovih dana nije novost, medije i javnost, izgleda, zainteresovali su specifičnosti ovog slučaja. Pre svega, činjenica da je pomoć pristigla od nepoznate osobe, koja se slučajno zatekla na mestu događaja, ali i podatak da je reč o mladoj, lepoj devojci, i to manekenki. Priča koja bi lako mogla da posluži kao tema budućeg holivudskog filma, imala je i hepi end.

Katarina je dogadjaj objasnila sledećim rečima:

- Ni sad ne znam zbog čega sam to rešila, kao da me je nešto jače od mene vodilo. Pri sredini mosta ugledala sam policiju i gospodina koji je stajao s druge strane ograde. Pogledala sam ga u oči i u momentu mi je sve bilo jasno. Upitala sam ga zašto to radi, život je lep, možda je samo ružan dan. Odgovorio je da ne zna i tad sam shvatila da me je prihvatio - priča Katarina.

„Vi ste tu zbog vaših duŽnosti, ona nije“

Između dvoje slučajnih poznanika u kritičnoj situaciji razvio se iskren i otvoren razgovor. Katarina je shvatila da čovek nije bolestan već emotivno ugrožen i da mu je neophodna pažnja. Pogotovo je, kaže, pogodio momenat kad je policiji rekao „Vi ste tu zbog vaših dužnosti, a ona nije“.

- Rekla sam čoveku: „U tvojim očima vidim da možeš više. Imaš dvoje dece i za njih treba da živiš. Verujem da ćeš preći na moju stranu“. On je zatim pozvao mene da pređem na njegovu, ali odgovorila sam da sam već na njegovoj strani, čim sam tu. Ključni momenat bio je kad sam ga pozvala na kafu i sok, i to da on časti. Pružila sam mu ruku i rekla da nije lepo da me pred tolikim ljudima odbije. Samo me je pogledao i pružio ruke, a ja sam ga zagrlila i čestitala na hrabrosti kojom je uspeo da prebrodi taj trenutak - priseća se Katarina.

1 коментар:

Анониман је рекао...

Univerzijade ima previše u našim medijima.